FAQ - často kladené dotazy

Jak nastavím SMTP server pro odesílání elektronické pošty?

Uživatelé sítě mohou pro odesílání emailů pomocí emailového klienta použít náš SMTP server.

Pro nastavení svého klienta použíjte následující parametry:

  • SMTP server: smtp.khkonvert.cz
  • Port: 587
  • Autentizace: ne
  • Šifrování: ne

Náš SMTP server nevyužívá šifrování, ani autentizaci.
Je vybaven antivirovým a antispamovým filtrem a je dostupný pouze ze sítě KHNET.

Pokud váš poskytovatel emailové schránky poskytuje službu SMTP serveru, doporučujeme použít jeho nastavení.

Jakým způsobem platit za služby?

Úhradu za poskytované služby je možno provádět dvěma způsoby.

Bezhotovostně platbou na účet: 3824543001/5500 u Raiffeisenbank. Hradit lze jednorázovým i trvalým příkazem.
Při tomto způsobu platby je nutné uvést jako specifický symbol(SS) číslo smlouvy, aby bylo možno platbu identifikovat a přiřadit k vaší smlouvě.

Druhým způsobem je hradit v hotovosti v kanceláři firmy na adrese: OD Centrum ("Skleňák") Jungmannova 499, třetí patro (dveře č. 319) v pracovní době po-pá 8:00-16:00.

Co když přecházím od jiného poskytovatele?
Při přechodu od jiného poskytovatele internetu Vám celý proces co nejvíce usnadníme. V případě potřeby poskytneme vzor výpovědi. Po dobu výpovědní lhůty u původního poskytovatele neplatíte nic za naše služby. Služba se Vám začne účtovat až po ukončení této lhůty.
Jak je to se smlouvou?
Smlouvu o připojení k síti sjednáváme již pouze na dobu neurčitou, takže již žádné závazky!
V případě, že máte vlastní zařízení kompatibilní s naší sítí - Ubiquiti řady M5 (technologie airMAX), můžete jej využít. Pokud jej nemáte, zařízení, potřebné k připojení k naší síti, vám po celou dobu trvání smlouvy zapůjčíme. Wifirouter, pokud jej budete chtít, vám rádi prodáme.
Vzor smlouvy stejně jako všeobecné podmínky najdete v menu Ke stažení